Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

niedziela, 11 stycznia 2015

szara z serduchem...




2 komentarze:

  1. Prześliczny Aniołek w takich ciepłych szarościach...Cudowny!
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. dziś odwiedzam stare katy ... a tu z każdego wygląda Anioł .. jak miło ... jak lekko, jak zwiewnie ... a w tej szarej tonacji wyjątkowo im do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń