Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

niedziela, 27 października 2013

konik na biegunach...a właściwie dwa...





10 komentarzy:

  1. Śliczne te koniki i bardzo fajnie, że dodałaś te guziczki na dole. Miły detal:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się zbieram do zakupienia podobnych koników i jakoś do tej pory ich nie mam,ale przed świętami,to już chyba koniecznie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te koniki, pasowałby mi kolorystycznie do salonu:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia:-)Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, łał, łal, łał!!!!! Piekne :)))

    OdpowiedzUsuń