Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Kolejna miśka...

10 komentarzy:

  1. Ehhh.. piękne są te Twoje Anielskie stworzonka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te Twoje anielinki, każda inna. Cudne są i bardzo pomysłowe. Szczerze podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej jaka słodka! czy ten misiek jest uszyty??? Prześlicznie to wygląda...takie słodziaki z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są te Twoje Anielink:)
    A ta jest tak słodziusia.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anielinka przesłodka. I też nurtuje mnie pytanie z czego jest ten misiaczek? Sama takie maleństwa tworzysz?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń