Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

piątek, 30 grudnia 2011

Kawka z mlekiem...z małym uśmiechem...







14 komentarzy:

  1. Piękniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesympatyczna:) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna, śliczne kolorki :) Jedna z piękniejszych ! :) Zresztą wszystkie są cudne! :) Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! M

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny!!!!!

    Anielinko, wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki aniołeczek:)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałbym, poślizgnięcia się na piękne skrzydła anioła w 2012 roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna Anielinka :)
    Życzę samych pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny :-) I ta kolorystyka bardzo mi się podoba :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ммммм!!она чудесна!!!!!!!!!!!
    Счастья вам!
    bermudka@mail.ru
    жду ответа о цене и преобретении)

    OdpowiedzUsuń