Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

środa, 27 października 2010

Tym razem na zielono...

...tym razem wiankowo...w świątecznym klimacie...









17 komentarzy:

  1. Bardzo ładny. A jaka soczysta zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  2. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!!! Madziu jak dlamnie wianuszek jest genialny!! Wszystko mi się w nim podoba kolorystyka , wstążeczki , detale ..... boski!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ale mój od Ciebie śliczniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna zieleń:)baaaardzooo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny wianuszek, świetny pomysł i fantastyczne wykonanie. A cototo są te kwiatki, z czego one?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny wianuszek, gratuluje pomyslu i wykonania:) Slicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny wianuszek! ojjjj jak ja się nie moge doczekać tego gorącego okresu przedświątecznego - póki co - na tapecie w kwiaciarni Wszystkich Świętych!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! A co to jest to białe? Bardzo intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo wesoły:) A te "bezy" to z czego są?

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancki z akcentem wyrażnego koloru.Lubię limonkowy kolor.Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń