Moje zdjęcie
Poland
Zapraszam...Odpocznij i obejrzyj mój anielski świat... Napisz do mnie koniecznie, jeśli potrzebujesz Anioła Stróża...anielskiego upominku dla Kogoś bliskiego i wyjątkowego...anielskiej dekoracji pokoju dziecięcego...anielskiego prezentu z okazji narodzin, Komunii Św., urodzin, imienin... Napisz do mnie: anielina@poczta.onet.pl Zamówienia proszę składać najlepiej przynajmniej z dwutygodniowym wyprzedzeniem!!!

Zaglądają do mnie...

czwartek, 30 września 2010

Z przytulaczkiem...

Na życzenie pewnej Ani powstała taka oto Anielinka z "Przytulaczkiem", czyli przytulanką córeczki Ani...Powstały dwie wersje - dziś wersja pierwsza...





9 komentarzy:

  1. No cóż....mnie się znowu kojarzy z jedzeniem pysznym słodkim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy piegusek a misio ma fajny pępuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymiękłam przy przytulasku - cudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anielina z przytulaczkiem urocza:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna Anielinka:) Przytulaczek mojej Emilki jest jak żywy:) Dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natknęłam się na Twój blog przypadkowo ale tu pozostanę bo mamy podobną pasję a Twoje anielice są przepiękne zajrzyj do mnie i napisz co sądzisz pozdrawiam :) MONIA

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Kolorystyka, dopracowanie szczegółów...po prostu wszytsko :) I te słodkie piegi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Panienka piekna-jak zwykle,misiaczek wspanialy
    pepus celujacy
    Zycze tworczych pomyslow

    OdpowiedzUsuń